Mitt viktigaste off-topic inlägg någonsin


13221697_10153672141172569_2735756053180613228_n

Just nu mår jag rätt så illa och det är någonstans inne i själen det är som värst. Hade det varit frågan om ett brutet ben eller dylikt hade det synts på utsidan och dessutom varit mindre tabubelagt.

Exakt vad det är frågan går jag inte in på, men det har plågat mig i omkring tio år och då och då påverkat mitt liv negativt, så nu har jag bestämt mig; jag ska ta fighten. Det är bara dumheter att tro att allt botar sig självt, när det finns hjälp att få. Och lite biverkningar i några veckor är ett billigt pris för att bli hel igen.

Till biverkningarna hör att kopplingen mellan öron, hjärta, och hjärna inte är helt OK. Men ni kommer att märka när den blir bättre.

Etiketter: ,
