Allvarliga saker


Ni ser mig sällan eller aldrig på evenemang med levande musik. Det beror inte på ovilja mot artister eller arrangörer utan endast på att plånboken är tom efter sju år utan ett riktigt arbete. Hade livet sett annorlunda ut hade jag nog lyssnat på levande musik varje vecka under den varma delen av året. Och jag är väldigt glad för det tilltagande utbudet av levande musik inom mina genrer.

Så tills vidare är det hemmets lugna vrå som gäller. Ny musik tar jag gärna emot i alla tänkbara format. Uppdateringen av min hårdvara gör att allt låter såpass bra att det är det som presteras i studio eller på scenen som avgör mitt omdöme.

Till sist: Jag om någon kan intyga musikens läkande kraft och vill härmed framföra mitt varma tack till alla som gör musik och livet lättare att leva för oss andra.

Etiketter:
