Hårt och mjukt


Städningen av mitt liv och min bostad är över och jag har pustat ut ett par dagar. Tyvärr visade det sig också att min trogna förstärkare har kommit till ett läge där den fortfarande går att laga, men där det inte längre är ekonomiskt försvarbart. En vänlig själ har lånat ut en tillfällig ersättare, och den permanenta ersättaren köpt för mindre än 400 kr ny är på väg. Återkommer till den när det är dags att skriva om teknik igen!

Det viktigaste är dock de mjuka värdena och att jag har återfunnit fler än en platta som jag trodde var för evig förlorad, se nedanstående spellista. Spotify i all ära, men nog känns det mer på allvar att sitta med en riktig CD i handen, för att inte tala om härlig tjock vinyl. Jag är medveten om att spellistan kan ge ett förvirrat intryck av mig, men sån är jag.

Etiketter: ,
