2015 och jag är redo


Kanske inte riktigt, för livet hade kunnat vara bättre. Men jag är väldigt tacksam för alla som vi sidan av mina nära och kära som tror på mig när jag inte gör det själv: artister, skivbolag, distributörer, arrangörer och kollegor bland musiktyckare.

En jobbig höst, med sjuka anhöriga och annat att ta tag i gör att det för närvarande finns en jättehög med musik att behandla, men det kommer, var så säkra.

Mitt i allt elände bland de mjuka värdena, har också min trogna förstärkare sedan drygt tjugofem år sagt upp sig. Inte helt, men vill man lyssna på något annat än CD direkt via slutsteget är det för närvarande en kanal som gäller. Reparation eller köp av något välljudande av samma årgång planeras – jag vill kunna spela vinyl utan några magiska manicker mellan skivspelaren och förstärkaren.

Etiketter: , ,
