Om en mörk period i mitt förflutna


Jag har lovat att jag så långt det går ska skriva i positiv anda och så blir det. Därför ska jag försöka skriva detta inlägg i så positiv ton som möjligt.

Som flera av er säkert minns så var jag för några år sedan inblandad i Spraydio, närmare bestämt en kanal som hette Nashville. När jag tog över var den illa skött och innehållet spretade åt alla möjliga håll – något senare fick jag beröm för tillväxten.

Tanken på att ett mera renodlat countryutbud skulle verka provocerande hade aldrig slagit mig, men så var det.

Listan nedan baserar sig på ett antal topplistor från åren 2005-2008 och kommer att fyllas på:

Men egentligen råkade jag inte så illa ut. Värre var det för den kompis som med hjälp av gedigen kunskap bevisade att brittisk op inte var förbehållet svartklädda tjugoåriga farbröder och existerade för nittiotalets början.

Etiketter: ,
