Lite off-topic


Digster

Jag är en buzzador. Det innebär att jag får tillgång till nya och intressanta produkter och tjänster mot att jag berättar för vänner och bekanta om deras förtjänster, buzzar.
Just nu är jag del av en kampanj inom musikens värld, Digster. Vad är då detta, behövs det verkligen ytterligare ett alternativ till Spotify, Itunes och WIMP?

Digster är inte ett alternativ till dessa tjänster, utan ett komplement. Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP. Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music. Musiken på Digster kommer däremot från alla musikbolag.

Spellistorna sätts samman av musikproffs med koll, personer som försöker balansera mellan trendigt och udda för att hitta den perfekta blandningen. De flesta listorna är statiska och ändras aldrig när de har fastställts, medan några är livelistor som uppdateras en gång i veckan.

Jag tycker att du ska prova – gör så här: 1) Gå till digster.se och klicka på ”Skapa musikprofil”, 2) Registrera dig på lämpligt sätt, med eller utan facebook-profil, 3) Ange kampanjkoden ”buzzador” sår du tillgång till Digster premium i sex månader, 3) Kommentera, här och på andra ställen.

Etiketter:
