Äta ute: Taco Bar


Taco Bar

Nu tänjer jag en aning på gränserna, både när det gäller ämnet för bloggen och de geografiska begränsningarna, men det är jag som bestämmer här🙂

PÅ besök i Västerås för några dagar sen letade jag efter ett ställe att stilla min hunger. Något som inte var alltför dyrt och som var roligare än de vanliga snabbmatskedjorna.

Taco Bar motsvarade väl förväntningarna – kedja ja, roligare än vanlig snabbmat också ja. Efter ett noggrant studium av menyn bestämde jag mig för en Texas Chili modell större.

Chilin i sig bestod av perfekt kryddat långkokt nötkött med precis lagom med bönor. Till detta serverades en handfull majschips, två både frasiga och mjuka tortillas och en del annat smått och gott.

Detta var en helt annan upplevelse än alla fantasilösa tacobufféer och värt ett återbesök.

Etiketter:
