En sista hälsning till min far: Vince Gill ”Go Rest High On That Mountain”


Nu är det över. Efter att ha kämpat mot både långvariga och hastigt påkomna sjukdomar avled min käre far John Rune Lennart Öhman idag klockan 16.29. Jag vill ge honom en sista hälsning genom Vince Gill:

Koncentrationen har väl inte varit den bästa de senaste veckorna, men om ni ger mig några dagar till är det snart full rulle igen.

Etiketter: , ,

4 kommentarer to “En sista hälsning till min far: Vince Gill ”Go Rest High On That Mountain””

  1. Beklagar.

  2. Tråkigt att höra, hoppas minnena är ljusa och bestående.

  3. Tack för er omtanke. Jag har bara ljusa minnen efter honom.

  4. Det var trakigt du forlorade din far, jag beklagar sorgen. En mycket fin musikhalsning och hyllning du postade.

